Merhaba ikizlerim 2.derece rop geçirdi küvezdeyken en son kontrolde doktor 1 yaşında gelin demişti yarın gidicez ama normal göz muayenesi mi yapıyorlar yoksa rop muayenesi mi olacak aranızda yaptıran bu süreci geçiren var mı acaba nasıl oluyor küçüklerken hemşireler alıp giriyorlardı odaya biz görmüyorduk muayeneyi ama şimdi öyle yapamazlar herhalde normal doktor kontrollerimiz bile çok zor geçiyor hiç durmuyor çocuklar bu muayeneden korkuyorum açıkçası