Ulbsss bizde 3 ay 17 günlüğüz gün içerisinde zeka kartlarını gösteriyorum. Kitap okuyorum. Bazen müzik açıp dans ediyoruz. Çıngırak, hışırtılı defterleri var birlikte onlara bakıyoruz henüz kendisi pek tutamıyor. Oyun halısına yatırıyorum şimdilik bu kadar yapıyoruz 😊