4 gün önce sezeryan oldum ağrılarım var çok ama insan dayanabiliyor ama sağ tarafım yani sağ leğen kemiği üstü boş kısım çok ağrıyor öyle bi ağrı giriyor ki birden kramp gibi Allah’ım berbat bişey kıpırdayamıyorum başına gelen var mı acaba normal mi bu durum çok kötü ya ama dönecem yada uzanacam yada yattığım yerden kalkacam takılıp kalıyorum sancı kramp gibi birden bi ağrı giriyor 😣😖ve inanılmaz ağrıyor rabbim herkese şifa verir inşallah