😩 oğlum 4 gündür öksürüyor balgamlı burnu akıyor 3 gün önce doktora gittim gribal enfeksiyon gbi dedi neyse ilaç verdi yolladı şimdide titriyodu aklımı yitirdim gailba sogul havale falan sandım ama şaka yaptım anne falan diyo eli ayağı buz gibi üşüyorum diyo neyse battanıye örttüm güzelce ayagımda sallıyorum kendi kendine konuşmaya başladı alnına bi dokundum sıcak 38 olmuş ateşi bi anda bunedir yaaa. 😭 ateşi çıkacagı için mi titredi heğ böyle