Anne1212 Bizimde öyle sevmiyor uykuyu düşman uykuya ayakta horon tepiyoruz uyusun diye ama yok canımın içi çok seviyorum ama tükendim bende insanım dinlenemiyorum yemek yiyemiyorum sütüm yok denecek kadar azaldı bu yüzden ve dermanım kalmadı gündüz ölü gibi geziyorum ilgilenemiyorum böyle sağlıklı şekilde