Asafeymeninannesi geçen bir postta bir arkadaş demişti, bebeklerin kafaları vücutlarına oranla büyük olduğundan kan akışı tam karşılanamıyormuş ve kafalarının terlemesine neden oluyormuş.. benim bebeğiminki de çok terliyor, düzenli d vit kullanıyorum, bebeğim sırt üstü yatmayı seviyor, kafası dümdüz oldu.. biz de düz kafa yastığı aldık bakalım inş düzelir zamanla.. kaskla düzeltme yapılıyormuş ama burda 18bin liradan bahsettiler fiyatına..