İçme suyunu kaynatıyorum. Ya çaydan kalan çaydanlıktaki suyu kullanıyorum bazen kaynatılmış suyu bir kavanoza veya termosa falan koyuyorum o şekilde hazırlayacağım zaman da azıcık ılıtıyorum yetiyor. Eğer hiç su yoksa ve mama acilse o zaman kaynatmadan kullandığım oldu sadece birkaç kez .