Bebeğim 4 aylık olmak üzere gece gündüz uykusu oluşmuştu geceyi gündüzü ayirt edebiliyordu fakat şimdi gece 4 e kadar uyumuyor uyutsamda ağlayarak uyanıyor 4 e kadar böyle. uykuya tam geçtimi de öğlen 12 ye kadar uyuyor ne yapmam lazım düzene girmesi için veya bu zamanlarda bebekler genel olarak bu durumu yaşıyor mu??