2 aylık oluyor yarın . 12 den beri ayakda sallıyorum. Doğduğundan beri aşırı huysuz uyku yok biey yok napicam bilmiyorum. Sürekli kucak istiyo asla yatiramazsin yere. Ya uyumamasi sorun değil uyuması da sürekli ağlıyor. Karnı tok gazj yok derdi ne anlamıyorum