Arkadaşlar yıllar geçmiş dimi :))) kızım iyi kreşe gidiyor İngilizceye aşırı ilgisi var aksanlı şekilde konuşuyor kreşte İngilizce öğretmeni bayılıyor ona diksiyonu çok iyi diyor , davranışsal bir sorunu yok çok şükür hep gözlemliyorum . Akademik anlamda ilgisi bilgisi iyi düzeyde etkinlik yapmayı kitapları çok seviyor . Çocuk şarkıları sevmiyor mesela sanat müziği , enstrümantal sesler seviyor bıkıyorum diğerlerinden diyor . Bir de çok iyi bir aşçıyım ben diyor yemek yapmaya ilgisi çok fazla . Terapiye götürdüm ben kızımı daha yeni bitti dürtüsellik var biraz dediler , ama terapilerden sonra bana verilen ödevleri de uyguladım uyku konuşması falan işe yaradı ağlama gülme karışımı bişeler oluyordu mesela bir aydır . Kesildi onlar hemen . Terapist dedi ki zeka düzeyi fazla gibi sadece bir problemi yok bizim gözlemlerimize göre dedi