birmelekannesiiio Kızlar iyi geceler 🙃 Eşimle Kartepe’ye gitmeyi düşünüyoruz, yani eşim ısrar ediyo değişiklik olsun diye, uzun zaman oldu farklı şeyler yapmayalı.. Neyse 8 aylık kızım var siz bebekle kar tatiline gittiniz mi hasta olur mu ?
mamanveutdormir birmelekannesiiio kızım 3 aylık olacak, şubatta bizde gitmeyi düşünüyoruz . sıkı giydirirsen hasta olmaz sanırım ya ben öyle yapacağım.. ilk karını görsün tepkilerini merak ediyorum 🥰🤩
BabyTunca birmelekannesiiio Bizde üc haftadir kar vardi, cok sükür hasta olmadi bebegim. Kar tulumu giydirin sicak tutuyor 👍🏻
Busraaa333 birmelekannesiiio ben cesaret edemezdim cnm daha çok küçükmüş kar için ama tabi ki sizin bileceğiniz iş bu arada ben de Kartepe’de ikamet ediyorum :)))
birmelekannesiiio mamanveutdormir Astronot tulum alsak birde atkı bere falan içinede kalın giydirsek üşümezler heralde 😂
birmelekannesiiio BuzluKahve Biz hiç tatil yapamadık 5 yıllık evliyiz balayına bile kış diye termal otele gitmiştik😂😂
BuzluKahve birmelekannesiiio Decathlon’a bakın. Agzını, kulaklarını, boynunu kapatan bereler var çok kullanışlı tek parça.
mamanveutdormir birmelekannesiiio aynen normal zamanda da onu giydiriyorum zaten ama dışı su geçirmez olanından alacağım. şu an kafası küçğk bereleri olmuyor. o zamana büyümüş olur elleri ayakları kulakları kapalı olursa bişey olmaz inşallah.. tatilinizin keyfini çıkartın 🌸
BuzluKahve birmelekannesiiio tatil ❤️ ben. Biz her sene Kartalkaya tarafına gidiyorduk ama oğlum araba seyahatinde zorladığından bu sene ancak yakın yerlere gidebileceğiz. Geçen sene 4 aylıkken gittik, misss gibiydi.
BabyTunca birmelekannesiiio Ben Münih‘teyim ama C&A almistim. Ici polarli elleri ve ayaklari da kapatiyor tamamen tulum.
birmelekannesiiio Busraaa333 AA ne güzel 🥰 benimde fazla cesaretim yok ama eşim ısrar edince gidelim dedim