Nurcan0605 Merhabalar, 20 günlük bebeğim var uyurken hırıltı gibi ses geliyor burnu tikanmistir diye serum fizyolojik yaptım fakat yine aynı ses geliyor başına gelmiş olan var mı çocuk doktoruna götürmeli miyim
Aloneeee Nurcan0605 cnm benim bebeğim doğdu doğalı öyle. Şuan 2 aylık hala tıkalı. Kaç kere doktora götürdüm birşeyi yok çok şükür bol bol aç diyor doktor bebeklerin burundaki kıkırdak yapısından kaynaklı tıkanır diyo e bi de evler kombili tıkanması normal diyorlar. Ama çok zor emiyor sürekli açıyorum yatarken de soğuk buhar makinesi çalıştırıyorum. Açmama rağmen (ki serum fizyolojik ile yıkıyorum bir burnundan suyu sıkıyorum diğerinden çıkıyor ona rağmen hiç tamamen açıldığını rahat nefes aldığını görmedim. Ama sen yine de bi götür göster doktora grip olmuş da olabilir sonuçta
Deletedmom626372 Nurcan0605 reflü olabilir , reflü de yatağı kullanılmalı ve gerekirse reflü için ilaç kullanımı başlanıyor. Bir de başka belirtiler varsa inek sütü alerjisinden de şüphelenilebilir. Doktora götürme şansınız varsa mutlaka götürün.
Zeynepseda Reflu olabilir benimde bebeğimden hirilti geliyordu bende burnunu açmaya çalıştım snra doktora götürdüm ve refluydu
Aloneeee Zeynepseda reflü İçin ekstra bir tedavi vs oluyor mu yoksa sadece reflü yatağı kullanmak yan yatırmak fln mı önerdi doktorunuz? Benim bebeğimde de var sanırım da reflü yatağı kullanıyorum. Herhangi bir tedavisi varsa götüreyim doktora
Nurcan0605 Aloneeee panik oldum ben de daha minicik bedeninden öyle sesler geldikçe uyku bile uyuyamiyorum bisey olacak diye ah bu annelik ne güzelliği kadar da çok zormuş, tavsiyelerin için çok sağol canım götüreceğim doktora inşallah grip olmamıştır 😔