Mucizem11 sağolun, yaklaşık 1 haftadır yeşil kaka bazen ishal şekilde bazen mukusluydu bebeğim 1 haftadır resmen kıvranıyordu gaz sancısı değildi o zaman ayaklarını çekiyordu çünkü ordan anladım doktoruna yazdım hastaneye gelmemizi istedi kaka tahlili yapıldı ve mantara ve enfeksiyona rastlanildi malesef daha başındaymis zaten sizde bebeğinizi gözlemleyin ve asla böyle şeylerde geçer diye beklemeyin hanımlar geçmiyor