Baharaktas23 ben keyif bebesinden ergopouch aldım. Orada açıklama kısmında yazıyor hangisini almanız gerektiğini. Benim ki 1 tog evim sabah akşam sıcak olduğu için bana uygun. İçine hiçbirşey giydirmeden yatırıyorum. Açıklamada yazan derecelerin iki derece fazlasını düşünerek baktım. Ben tişört şortla üstümde battaniyeyle yatıyorum tabi ama zaten giyinip yatabilen biri hiç olmadım. Aklınızda tam canlansın herşeyi hesaplayıp aşın diye yazdım hepsini. ☺