Esrasenay1 geçmiş olsun canım. Benim kızımdada vardı şimdi 1,5 yaşında 1 yaşında kontrole gittim sorun olmadığını ilerleyen dönemde biteceğini söyledi. Normal kardiyoloji bakmaz çocuk kardiyoloji bakar. Devlette direk yok sanırım önce normal çocuk doktoruna randevu alman gerekiyor o sana yeşil alan açıp o şekilde alabilirsin diye biliyorum bilen anneler vardır mutlaka. Ben özele götürdüm o yüzden direk almıştım