Esmacng 12 sinde bezi bıraktık her tuvalette tuttuğumda işiyordu başarırız diyordum sabahları kuru kalkıyordu donunu indirip kaldırabiliyordu ama şimdi uyandı lazımlıga oturttum işemedi gitti yatağa işedi ne zaman söylicek ben pes edicem galiba
Esmacng Esmacng ben tuvalete götürdüğüm zaman gün içinde çişini yapıyor ama yetişemediğim zamanlar altına işiyor