Busenurkrhsn Kızlar bebişlerin emme süreleri ne zaman düşüyo yani 5 10 dk da bi memeyi ne zaman boşaltıyolar
TunisS Busenurkrhsn Ben süre hiç tutmadim zaten kendiliğinden bırakıyor kilo alımı da normal bence bebekle iletişimde olun her çocukta her söylenilen bir olmuyor
minikcivcivinannesi Busenurkrhsn benim kızım 12-15 dk arası emiyordu. suan 3 ay 27 günlük maksimum 12 dk falan emiyor artık , genelde 5-7 dk falan emmeye başladı. ilk başta doymuyor falan sanıyordum süre kısalınca ama doymasa huysuz fslan olurdu herhalde
Busenurkrhsn Busraaa333 bebeğim 2 aylık 15 dk tutmam gerekiyomu sizce memede biraz zorlanıyorum da bi kaç gündür
tugbahy6 Busenurkrhsn kızım 7 aylık şuan hiç bilmem 10-15 dk emdiğini 3-5 dk en fazla çok hızlı çekiyor çünkü doyuyor siz anlarsınız onu