Burcu0725 bende 7 aylıklen başladım işe sağdım hep emzirip kayınvalideme bırakıyordum kahvaltısını yaptırıyordu sonra tekrar anne sütü çorba anne sütü yoğurt anne sütü meyve püresi sonrada ben geliyordum zaten öyle öyle 9 aylık olduk çok şükür birde hostesim yurt dısına gittiğim zamanlarda oluyor bir şekilde hallediyoruz