34Merve93 Bebeğim geceleri kaka yapmazdı artık geceleri kaka yapıyor ve alırken uyanıyor sebebi nedir 🤦♀️🤦♀️
MiniginAnnesiii 34Merve93 bizdede ayni sorun basladi. 7 aylik olduk 1 aydir ek gidaya gecis yapmis her gece olmasada 3 gecede 1 kere yapiyor bende anlamadim sebebini.
Ebruli3452 34Merve93 benimdeee aynı sorun 😏 8 aylık bebişim gece kaka sabah kaka öğlen kaka birde kaka bezi dolduruyor çiş dışarı taşıyor 🥺 komple üst değişiyoruz
34Merve93 MiniginAnnesiii az yediriyorum mama verip yatırıyorum eskisi gibi yine gece aynı saate yapıyor
34Merve93 Ebruli3452 ne yapacağız böyle gece uykuları gitti 😔 birde son bir kaç gündür geceleri uyanıp uyuyamıyor dolunay diyorlar sizde de öyle mi
Ebruli3452 34Merve93 aynen benimde öyle de dendiğini bilmiyorum ama uyaniyo 😔 dün gece 4 ye uyandi kaka yaptı sonra 6 bucuga kadar uyumadı 🙄