Seyda2309 57600 1 saat icinde veriyorum zaten merak etmeyin 😌 ilk bebegimide mamayla buyutmustum ama unutmusum olcekleri . Tesekkur ederim yinede 🌸
Gullcann Seyda2309 Fazla mama atıyorsunuz. Sindirimi bozulur bağırsakları zorlarsiniz kakasini bile zor yapar. Ağır geldiği için icmiyordur. 5 ölçek ise 150 olmaliydi. Her 30 cc ye 1 ölçek🌸
Asyaaass Seyda2309 bende sma da aynı durumu yasadım pek yemedi kızım somra reflü maması kullandım onda da aptamıl en ıyısı dediler somra normal mamaya da döndüm onda da aptamıl aldım memnun kaldım ancak ölçekler yanlıs bebege agır geliyor muhtemelen maksimum 3 bucuk ölçek 100 cc ye her ölçek 30 ml ona göre hesaplayın mesela ve bebegin açıkmasına izin vermeniz lazım yemedi ise zorlamayın ileri de ek gıda dönemim de direç göstere biliyo bebekler ayrıca 4 bucuk aylık bebek için 1 er saat cok fazla 3 saat rahat tutar bebegı mama. Bnce bebegin acıktı gından emın olun öyle verin bebek acıkınca bellı eder zaten kı bende en bastan beri mama kullanıyorum 3 4 aylık olduktan sonra acıktıgı zaman verirdim kızım acıktıgında huysuzlanıyo zaten ☺️bjraz takıp edin sizde anlarsınız acıkıp acıkmadığunı❣️🥰
Seyda2309 Asyaaass Kalan mamayi 1 saat icinde bile tuketmiyor demek istedim aslinda normalde 5-6 saatte bir acikiyor ama olcegi azaltip oyle denicem birde . Tesekkur ederim 😇
Asyaaass Seyda2309 rica ederim dedıgım gıbı muhtemelen agır gelıyodur paketin kenarında yazıyo ayına göre ölçekler ❣️
Linos27 Merhabalar 2 ay 9 günlük bebeğim ,laktoz alerjisi war laktozsuz mama kullanıyorum 1 haftadır emmiyor sağıp veriyorum sütüm azaldı npsam :(( hic bi sekilde emmiyoe ağlıyor cekiliyor doktor sütünü artır dedi sütüm günde 300 cc zor cıkıyor
Mavera_1 Seyda2309 Zaten bu aylarda 5-6 saat olması çok normal. Biz 3.5 aylığız ve 4-5 saatte bir yiyoruz 😊 1-2 saatte bir beslenme ilk aylarda oluyor. Sma nın üzerini okursanız görürsünüz. Günde maks 5 besleme şeklinde her öğün 180 ml o da maks yani
Cimennehir Seyda2309 mamaların arkasında ölçek miktarları yazıyor biz hippp kullanıyoruz severek içiyor ve çok memnunuz ve arkasında bilgilendirme var bir saaten fazla tutmuyoruz mamayı ısıtmak istersek bermari usulu yapıyoruz bir saat fazla kalmaması lazım mamanın iyi akşamlar
Seyda2309 Cimennehir evet yaziyor ama fazla yaziyor sma da 4-5 aylik 180 ml diye daha 100 u bitiremiyor ki 😃
Busraytgn Seyda2309 100 cc 3 kaşık mama yapıyor onuda 90 cc ılık su 3 kaşık mama olucak 100 cc tekabül ediyor. Hep mama ile beslemek zorunda kalan bir anne olarak söylüyorum atak dönemi vs etkili olabiliyor ama bize doktorumuzun söylediği şey bebeğinizi acıktıkça besleyin bırakın yemek için ağlasın öyle besleyin beslenmek bebeğin ilk öğrendiği şeydir siz beslemek için zorlarsanız bebeğinizi piskolojilerinde ona birileri baskı uygulandığında pasif ve özgüvensiz bir birey olacaktır kesinlikle mama için zorlamayın anne olarak yemediği zaman büyük vicdan azabı yaşıyosunuzdur belki ama boyu kilosu normal seyrinde gidiyor ve doktorunuz hersey yolunda olduğunu söylüyorsa 3. Aydan sonra bebekler kendi mama saatlerini kendi belirlemesi gerekiyor Seyda2309
Seyda2309 Busraytgn Sanirim oyle haklisiniz cunku gece kaldirmiyorum mamaya o zaman bitiriyor ama oglenleri bitirmiyor o zamanda aglayinca vericem sanirim. Cok tesekkurler 😇