Prenses0909 benim kizim 2 aylikken gecirdi yuksek ateş le goturduk antibiyotik verdi doktor hemen kultur istedi 3 gun sonra cikti sonuc antibiyotige durenclu bi mikrop cikti testi tekrar yaptirdi bu sefer temizlenmis cikti kullandigimiz antibiyotik ise yaramis geciyo merak etmeyin bende cok uzulmustum ama tedavisi var sonucta kizim 6 aylikken annem vereme yakalandi bulasici bi hastalik ve kizima annem bakiyodu kizim 3 ay biyunca verem ilaci kullandi cok cok agir bi ilac karacigeri böbrekleri bitiriyo hergun agladim ama o gunlerde gecti annemde iyilesti kizimda saglikli diyeceğim o ki hersey geciyo üzülmeyin