Kızlar bebeğim hep huzursuz kucağımdan bıraktığım an ağlıyor hiç durmuyor. Sürekli eller ağzında sürekli salyası akıyor. Acaba bir yeri mi ağrıyor diyorum diş çıkarabilir diyorlar. Ağzında pamukçuk gibi bir şey çıkmış nasıl geçer ne yapmalıyım? Bir de en büyük sorunumuz uyumuyor. Kucağımda meme emerken uyuyor yatağına koyar koymaz uyanıyor. Ayağımda sallıyorum sallarken uyuyor ama durunca uyanıyor resmen çıldırmış durumdayım sizlerde yaşadınız mı böyle durumlar? Yaşadıysanız neler yaptınız bu durumların geçmesi için bana da fikir verebilir misiniz? Lütfenn..