Evet arkadaşlar bebegim 5 buçuk aylık ve kusmadigi bir gün görmedim, bazen peynir gibi bazende fışkırarak günde en az 7 defa. 26 günlükken gittiğim doktora da en son bu ay gittiğim doktorada söylüyorum bu durumu kilo alımı iyiyse sorun yok diyorlar. Hatta dr. Bana soruyor reflu mu var diye ? Bunun tanısı nasil konur ben bilmiyorum ki. Insallah gercekten sorun yoktur. Bu ara sanki kilo almıyor gibi… ayrica bebegimde inek sütü protein alerjisi sebebiyle 4 aydır ben diyetteydim. Diyeti açtık ve bebegimde bi belirti olmadı. Yani alerjiye bağlı desem diyet zamani da aynıydı. Bebegim hiç emmedi doğduğu günden beri sağarak besliyorum ve sütüm anca yetiyor. Birde üstüne içtiği an geri kusunca neye üzüleceğimi şaşıyorum. Allah dermansız dert vermesin tabi benimde bu ara sorunum bu dertleşesim geldi.