Kkkk- Kızlar1 hafta önce test yaptım negatifdi 1 hafta sonra tekrar yaptım ilk baktığımda yine negatifdi ama bi kaç saat geçti bi baktım ikinci çizgi de var kuruma çizgisidir değil mi yarın hastaneye kan vermeye gideceğim ama içim içimi yiyor yorumlarınızı bekliyorum ! https://imgyukle.com/i/kdTiUI
Asilbebis Kkkk- 5. Dakikadan sonra çıkan sonuç doğru değil diye biliyorum ama sen genede kan ver istersen 🤷🏻♀️
Asilbebis Kkkk- yok maalesef görünmüyo fotoğrafta aynısını eltimde yaşadı ama uzun süre bıraktı testi pozitif çıktı sonra kan verdi bişey çıkmadı süresi var onun bakın bi kutuda yazıyodur zaten