8.5 aylık oğlum iştahsız bir bebe. Doktorumuzun demesine göre günlük 300 cc ek gıda 500 cc mama alması lazım. Mama kısmına muhtemelen uyuyoruz. Ama ek gıdada az çok bilemiyorum. Kahvaltı harici 2 ara 2 ana öğün gibi oluyor. Bazen 2. Ana öğün olmuyor onun yerine mama oluyor. Mamanın önüne geçsin istemiyorum ek gıda ama bazen de mama istemiyor. Az mı çok mu sizce ?