Merhaba kızlar buna benzer post bulamadığım için bu postu açıyorum. Bebeğim şu anda 8.5 aylık düzeltilmiş olarak 7.5 aylık ve süt ürünlerine alerjisi var. Sütüm 5 aylıkken kesildi, alerjik mama kullanıyoruz ama malum tadını sevmiyor. 2 aydır ek gıda veriyorum devam sütü ile birlikte ama son 1 haftadır gündüzleri kesinlikle devam sütü içmek istemiyor gece içtiği miktar 200ccyi geçmiyor. Ek gıdayı fazla yüklemek istemiyorum ama bu defa aç kalıyor sürekli mızmızlanıp ağlıyor. Ek gıdayı ne kadar vereceğim konusunda sizlerden bilgi almak istiyorum. Benim durumumda olan var mı? Zaten prematüre doğdu küçüğüm bu durum beni çok yıpratıyor. Bazen diyorum ben mi çok takıyorum diye ama önüne geçemiyorum bu duygunun 😔 (Bu arada vitaminlerini düzenli veriyorum, idrar tahlilinde sorun çıkmadı )