Dora90 ben alıcaktım e bebekten ama bizim ev dubleks olduğu için ordaki görevli en iyi makinayı da alsan tavanı sinyaller geçirmiyor dedi 🤦♀️ deneyimimi paylaşym dedim canım. Ve üstte kalsın diye yazıyorum uzaktan izleyebildiğim şey bi üst katı nasıl göstermez anlam veremedim 🤦♀️🤦♀️