Arkadaşlar bebek arabamın tekeri biraz sıkıntılı ve sürerken sallanıyor şu an alamam ileride alabilirim ama Kocaeli’de oturan anneler baston bebek arabanız var mı kullanmadığınız falan? Ya da uygun fiyatlı sattığınız? Biraz ihtiyaç meselesi olduğu için yazıyorum yeniye para vermek istemiyorum açıkçası her şey zamlı zaten 🤐