Ebru-Yusuf2020 Kızlar merhaba salı işe başlayacağım evde olmsyacagim icin göğsümü sagicagim iş yerinde dolap var sagdigim sutleri koyabilmem adina ama gelirken sogutucu alsam da icine koysam mi diye düşünüyorum kararsiz kaldim kış ayindayiz gerek var mi diye ?
Wanderlust Ebru-Yusuf2020 ben is yerinde buzluga koyuyorum orda biriktirip toplu goturuyorum hepsi buzlu oldugu icin sogutucuya ihtiyac duymadim mesafeniz uzak degilse gerek olmaz diye tahmin ediyorum
[silindi] Ebru-Yusuf2020 Termos çanta alabilirsiniz. Biz bebeğim yoğun bakımdayken sağdığım sütleri görüyorduk ve termos çanta almıştık. Yanına buz küpleri koyup aralarına sütleri koyuyordum. Yaz ayıydı ve ısısını kaybetmiyordu. Çok işe yarıyor 👍🏻