bsrkaplan o zaman alerji çünkü bizde de aynı şey var kaç doktor gezdik hepsi kolik deyip yolladı meğerse laktoz direnci varmış bebeğimde relaktaz damla kullanıyorum sancıları azaldı kendi kendine gazını kakasını yapar oldu şükür bizde kan yoktu onun dışında bazen yeşil renkli kötü kokulu gürültülü Sümüksü kaka şeklinde,