emerek bazen piş piş yaparak uyuttugum bir kizim var gun icinde neseli sabah uykularidna huysuz olmayan bi cocuk.ama nedense aksam uykusunda uandiginda yatahinda oturuyl buluyorum.uykusunun acilmiş oldugunu fusunul kucagima aliyorumki biraz piş piş yapip mayistiriyim diye bi anda aglama kriziz baba baba demeler basliyor.ama gozler kapali yaş akiyor gozunden.o sira sesleniyorum beni resmen duymuyor.beni ittiriyor ben tutmaya calsitikca kafasini geri atiyor.sonra bi anda sakinlesip uyuyor.bu esnada cok dikkat ettm gozunu acmiyor ruyada mk anlamiyorum deliricem artik neden bunu yapiyor.babasini 2 hafta gormedi onu ozledi .baba demesi bilincli mi bilmiyorum 10 aylik daha anne demeyide bilmiyor