Mutlubirkalpbuyutuyorumm Emzirme döneminde bittikten sonra eskisi gibi oluyorlar mı, iyiki emziriyorum ama merak ettim sadece
saresmami Mutlubirkalpbuyutuyorumm galiba olmuyolae 🤣 ablamdan ve annemden duydugum. Yumusak, sarkik ve iki gögüs arasinda farklilik olusuyormus 🤷♀️
AyazMerve Mutlubirkalpbuyutuyorumm herkeste değil ama çoğunlukta bozulup sarkıyor . Benim de öyle oldu göbeğime yaklaştı şuan 😅😅oğluma helal olsun tabi o ayrı konu . Mesela yengem var üçüncü çocuğunu emzirdi göğüsleri hala dik duruyor maşallah . Benimki birden dolup taşıp 4-5 sonra azalıp bitti onun da etkisi olabilir .