dandiniko kuzum gümüş illaki aşırı değerlenecek fakat torunumuz mu görür onu bilemiyorum. Biz kızım için bi 500Tl lik gümüş alalım diyoruz 2 senedir . Hala alamadık hep aklımızdan cıkıyor. Ama bizim için bir işe yaramaz. Cocuklar büyüyünce değeri işe yarar . Kısa vade de altın en iyisi. Dolarada cok güvenmiyorum. Tutturdu çünkü faiz indiricem diyor yine. Nas öyle buyuruyormuş. 20 senedir nas baska buyuruyordu sanki neyse siyaset yapmiim şimdi😅 ama bi anda faiz arttırımına giderse piyasa alt üst olur. Artık ben öngöremiyorum hiç bişi ama altın kaybettirmez. Gümüş uzun vadede kazandırır çok. Yavaş yavaş artıyır gümüş ama ciddi kazan için 20-30 senesi var.