Kızlar evin içi normal ama üşüyorum iki haftadır resmen asla ısınamıyorum. Dogumdan önce yanardım kısa kolla gezerdim şimdi hırkalar giyiyorum utanmasam montla gezicem. En son kızıma hamileyken yazın güneşin altında soguktan titriyordum. O geliyor aklıma allah korusunda ne biliyim. Hamilelikte ve dogumdan sonra kan ilacı kullanmadım hiç acaba kansızmı kaldım ondan mı🙄 korunma ignesi yüzünden adet düzenimde yok kendimide anlayamıyorum helppp