Seqnem Annesininprensesi ağlamasını ben açlıktan sanıyordum. Henüz ilk hafta olduğundan neye ne tepki verdiğini bilmiyordum. Her “aç bu çocuk “ dediğimde mama verdim. Mama uyutunca onu doğru anladığımı sandım. Oysa gaz sancısı ağlamalarına kanmışım :)
Annesininprensesi Emine ben agresif tavır sergilemedim siz sergilediniz bende düzgünce yorum yaptım gereksizce insanları yargılamak kavgacı yaklaşmak sizin üzerinize vazifeyse buyrun devam edin 🤐👏🏻
Annesininprensesi Seqnem böyle kavga etmeye hazır insanlara dayanamıyorum ya nedir hep bir sataşma derdindeler bende okudum aynı yazıyı aklıma olumsuz birşey gelmedi dertleri ne anlamıyorum ki 🙄🙄