Kaderlmc yok aşırı tüketmedim. Humana çayla beraber içiyordum. Bu arada bahsettiğiniz cocuk bir başka nedenden epilepsi olmuştur. Doğumda oksijensiz kalmak bile epilepsi medeni. Biz epilepsiden binlerce nedeninden biri olan rezeneden bahsediyoruz. Neden bile bile böyle bişry içsin ki insanlar, bilmeyenleri uyarmaya çalışıyorum. Benim oğlum 5 aylıkken oldu mesela. Ne zaman yakalayacağını bilemezsiniz.