Happiness87
nörolojiye gitsin.hipofiz bezi adenomunda kadınlarda gögusten süt gelmesi durumu oluyor.kontrol ettirmekte fayda var.
@[silindi]
tam olarak bu..ablamda ve bir akrabamızda var..ablamda hiç süt gelmedi ilaç tedavisi görüyor ama akrabamızın kızı daha lisedeyken ağlayarak eve gelir göğüslerini sağarak biraz boşaltırdı o kadar ağrı sızı yapardı..tabi bu olmayada bilir sadece prolaktin hormonu yükselmiite olabilir..ablam nöroloji takipli kadın doğum yönlendirmişti zaten