Kızlar 3 ana öğün 1 ara öğün verilmeli yazıyor nette ben ne yapicam bu kadar ki siz neler yapıyorsunz valla her sabah kahvaltıya ne yapım öğlen ne yapım diyerek geçiyor zaman sizde durum nasıl kaç öğün veriyorsunuz her güne nasıl turetiyonuz zaten maddi sıkıntılar da bi yandan 😔