Eytufe çok geçmiş olsun benim kızım da geçen hafta öyleydi. Sırtına sürekli elimi kubbe yaparak aşağıdan yukarıya doğru pat pat vuruyordum (postural drenaj) çok iyi geliyordu. Udi hindi yağı burnuna birer damla damlattım balgamı çok güzel söktürüyor. Bir de sterimar burun spreyi sıkıp ardından temizliyordum. Böyle böyle geçirmeye çalıştık size de kolay gelsin geçmişler olsun