Herkese merhaba 👋
5 buçuk aylık bebeğim var ve tadımlara yavaştan başlıyorum. Zeytinyağ sevmediğimiz için hiç kullanmadık ve şimdi kızım için almak istiyorum ama hiç anlamam 🤭 soğuk sıkım, erken hasat vs vs çeşitleri var. Nasıl almam lazım ve hakiki yağı nerden alabilirim. Ek gıda annelerinden yorumları bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim 💓