Arkadaşlar merhaba, ben size birşey danısacaktım. Şimdi bizim sürekli gittiğimiz bi çocuk doktoru var kendisi ilgili bi doktor. Ne zaman mesaj atıp birşey sorsam cevapsoz bırakmaz etmez vs. Kısacası bizde kendisine küçük bi hediye almak istiyoru teşekkür amaçlı. Ama ne alacagıma karar veremedim. Doktor erkek bu arada. Sizce ne alınabilir??