Oflu_u benim eşim Allaha şükür çok düşünceli bir insandır, ince düşünür beni kırmamak için elinden geleni yapar ve gerçekten sözlerime düşüncelerime değer verir o yönünü çok seviyorum.
Sevmediğim 1 tane özelliği var aşırı ön yargılı her konuda yeni bi yemek denerim mesela tipine bakar tatmadan yemem der zorla tadarsa müptelası olur. Bi yere gidelim derim onu eleştirir napcaz vs gitse çok sever. Ama ikna edene kadar canım çıkar yani. İnsanlara karşı da öyle direk tipinden yargılar
Eşimin bende sevdiği sanırım korkusuz olmam, gözü karayımdır gaddarımdır da biraz bana hep der böyle olsam keşke diye