Bende çok korkuyordum bişi olur bi yerini incitirim diye ama dün kşam ilk defa kendim yıkadım ve çok şükür bişi olmadı yanına sürekli birini bulmak zor oluyor eşim işten geç geliyor kaynanam burda değil ki zaten çocuğu korkutarak yıkıyor çocuk ağlıyor:) bundan sonra kendim yıkarım artık :))