Busra2326 Kızlar 11 gün önce normal doğum yaptım suni sancısız tam açılma ile ama dikiş atıldı. Birkaç gündür idrarımı yakarken klitoris bölgesinde farklı bir basınç ağrı var dikiş acısı değil ama farklı içten bi uyuşma bunu yaşayan oldu mu ?
MiDo Busra2326 Vala benim 3.5 hal oldu hala karnımın içi boş gbi sanki organlarım yerine gelmemiş gbi garip hisler var
UcuBulunamayanBant Busra2326 3ay oldu doğum yapali hala o bölgemde basınç hissediyorum demek istediğini anladım sanki bişey çıkacakmış gibi değişik bişey normal tuvalete hala oturamiyorum
Busra2326 Begonvillll bilmiyorum ki benim dogumum 2 dk sürdü başı çıkmak üzereydi sanmıyorum taktıklarını
Ysmnkaan Busra2326 gayet normal dogum yaptiniz cunku 40 cikana kadar sancilar olur endiselenmeyin bende normal dogum yaptim tuvalete giderken sanki hissetmiyordum orayi ama geciyo zamanla
CerenKurt9 Bana sanci falan olmadi sadece dikislerim aciyordu biraz o kadar tuvalette vs hic bi sikinti cekmedim 3 dikisim vardi sonra dustuler