Nilsu0512 Bütün ümidim yaşına girmesiydi.. bir nebze olsun düzelir diyordum… ama hayır herşey daha da kötü. Ağlama krizleri uyku hiç yok. Tükendiğim hissediyorum en son ne zaman sıcak kahve içtim hatırlamıyorum…