Hisernisan İlk seferde geçmedi. Burnunun tıkandığı zamanlarda özellikle artıyordu yaşarma. İlk ameliyattan 2 ay sonra o kadar kötü oldu ki gözü, göz sürekli yaşarıyo çapak oluyo, çapak değen yer kızarıp yara oluyo. Silmem gerek kızım artık istemiyo falan. Sonra damla kullandım o sırada Burun tıkanıklığı geçti yaşarma durdu. Ameliyat oldu tekrar ve çok şükür şuan çok iyi
İlk ameliyatı 13 aylıkken oldu 2. Ameliyatı 15 aylıkken oldu
13-14. Aylar en uygun zamanlar bilginiz olsun. Ama o zamana kadar masajda ısrarla devam edin derim. Çok basit bi işlem 7 dk sürdü sadece ama insan üzülüyor yine de