Merhaba arkadaslar
Oğlum 3ay 3günlükken sünnetini izmiregepol has plastik cerraha yaptırdık .Arastırıp çocuk doktorumuzun da tavsiyesiyle sünnete ikna oldum küçük diye kıyamıyordum .doktorumuzla görüşmeye gittik sünnet saatindenbi saat önce emzirme ki biz sünnet surasında oyalayalım dedi 15 dk içinde yapıldı ve geldi miniğim .Geldiğinde bezi bağlanmıştı herhangi şarkı bezi felan yoktu doktorumuz her alt değiştirken terramisin göz merhemi süreceksin beze yapışmaz korkma dedi beze de herhangi bi yapışma olmadı 3günde şükürler olsun iyileşti iyi ki yaptırmışım iyi ki ..doktor çok önemli ..(tavsiyem krem sürerken pipiyi kaldırıp sürün daire şeklinde herhangi bi yapışma olmasın ve her kremi sürmeden elimi sabunlayıp sürdüm enf önlemek adına .)