Defacto uygulamasından alışveriş yapan vardır inşallah ben az önce bayağı bir alışveriş yaptım banka parayı kesti ama ürünler sepetimde duruyor görmüyor müşteri hizmetleri ile görüştüm onlarda da siparişim görünmüyor ilk defa başıma geliyor yaşayan var mı böyle bir durum aranızda