egeninumutdenizi Ayrılık kaygısı bu ayda başlıyordu sanırım. Bebeğinizin size güvenli bağlanması için neler yapabilirsiniz bir araştırma yapın isterseniz netten. Şu ayda normaldir belki bu tepki çok hakim değilim ay ay durumlara ama normalde bu söyledikleriniz güvensiz bağlanma belirtisidir. Ben güvenli bağlanmayı çok önemsiyorum onun için doğduğu andan itibaren extra çaba sarfettim. Kordonun geç kesilmesi olsun, ilk doğduğu an olsun tentene temas hemencecik emzirme falan. Kucağımdan bırakmadım yanından ayrılmadım ilk 6 ay. Uyandığında hep beni görmesini sağladım. İlk zamanlar önemli çünkü. Hep güvende olduğunu yanında olduğunu söyledim uykusunda konuştum. Kimle kalacaksa onla güvende olduğunu anlattım. 14aylık oldu. Çok şükür maşallah bu tarz sıkıntılar hiç yaşmadık hatta normal mi diye onu da araştırdım🙈 1kez küsmüştü sadece. Onda da haklıydı resmen🙈Ayrılma konularında kaygılı bir bebek olmadı yani. Ben giderken de yokken de huzurlu hep. Dönüşte de sevinçle karşılar. İlk 6 ayki çabamdandır herhalde dedim ve şükrettim gerçekten. İlerleyen zamanları bilemem tabi bi 2 yaş civarında anneye çok düşkün oldukları bir dönem oluyormuş. Güvenli bağlanma üzerine okuyup bir strateji belirlemek işinizi kolaylaştırır zannediyorum.