serenaysimsek Kızlar bebeğimin gaz sancıları için yaptığım araştırmalar sonucu doktorumuzada sorarak nurse harweys damla aldım. Aranızda kullanan var mı, memnun kaldınız mı acaba? Birde ne zaman ne kadar veriyordunuz paylaşırmısınız?
Aslancik serenaysimsek benim bebegimde cok etki etmedi aksine o damlayi kullanmaya baslayinca yaklasik 1 hafta gunduz hic uyutamadim ama her bebek farklidir size iyi gelebilir
Seher Biz de damlasını kullanıyoruz. Günde 3 defa, toplamda 20 damla olacak kadar. Çok memnunuz. Gaz sancılarımız olmuyor artık.
serenaysimsek Seher her seferinde mi 20 damla veriyorsunuz, yoksa 3 kerenin toplamımı? Kılavuzda 20 damla için tek diyor ama bilemedim😕
Seher serenaysimsek bütün günün toplamı 20 damla veriyorum. Çok faydasını gördüm. Tadını da sevdi oğlum, görünce ağzını açıyor.